Despre noi

SyncoDeal Pharmaceuticals este o companie romano-austriaca, tanara si dinamica, ce isi dedica intreaga activitate imbunatatirii sanatatii si calitatii vietii prin aducerea pe piata romaneasca a unor produse de cea mai inalta calitate si eficacitate.

Member of    logosyncogmbh

Cine suntem?

Compania farmaceutica SyncoDeal Pharmaceuticals a luat nastere in anul 2008 si activeaza pe piata din Germania, Austria, Polonia, Slovenia, Romania, fiind membra a unui grup din care fac parte si companiile CBF OPTIM TRADING, H&C Tehnology – Medical Solutions si Retail Distribution. Cu sedii active in Viena si Bucuresti si planuri de dezvoltare in sud-estul si centrul Europei, compania a reusit intr-un timp foarte scurt sa devina un jucator important pe piata distributiei de produse farmaceutice.

Cu stiinta si suflet venim in intampinarea celor care au nevoie de produsele noastre , dar si a personalului de specialitate, astfel incat sa oferim solutii inovative pentru tratarea afectiunilor dermatologice, ortopedice si a dezechilibrelor nutritive. Credem in valoarea colegilor din bransa si ne-am asumat inca de la infiintare sarcina de a oferi clientilor nostri un grad ridicat de multumire, prin orientarea tuturor resurselor noastre catre atingerea acestui obiectiv. Pentru obtinerea unui nivel de incredere maxima, orice client are nevoie de solutii pentru tratamente sigure si eficiente. Politica noastra actuala include proiecte menite sa favorizeze accesul clientilor si prezenta pe piata a unor produse medicale de inalta tehnologie.

Cercetare si dezvoltare

Cu laboratoare de cercetare de cel mai inalt nivel, reusim sa producem si sa dezvoltam, noi produse farmaceutice, de generatie noua, produse in Germania si Austria.

SyncoDeal Pharmaceuticals ofera calea spre o sanatate maxima prin calitate maxima.

Lansarea de noi produse si imbogatirea / cresterea portofoliului prin introducerea unor produse de ultima generatie reprezinta puncte cheie ale strategiei de dezvoltare a companiei.

Pentru ca suntem o companie fondata in anul 2008, concentrata pe dezvoltarea si comercializarea unor branduri puternice, stim ca impulsionarea dezvoltarii departamentului de cercetare – dezvoltare, cerinta a economiei moderne, reprezinta  conditia necesara integrarii noastre pe piata farmaceutica . Punerea accentului pe activitatea de cercetare – dezvoltare este un raspuns la cerintele consumatorilor produselor noastre.